Results 1 to 5 of 5

Thread: Changement de langue sur Polycom IP330

Default Changement de langue sur Polycom IP330

Bonne année 2009 à tous les utilisateurs du forum francophone !!!

J'ai un problème pour changer la langue des téléphones Polycom (IP330, IP550, IP650) de Anglais qu'ils sont par défaut vers français. Évidemment j'ai tenté la procédure habituelle dans menu - settings - preferences - language mais lorsque je fait la sélection français ca me dit unable to change.
    La même procédure fonctionne sur mes systèmes Asterisk mais aucun résultat avec Epygi, tant sur les 2x que les 4x.

Merci

HansT

It is possible the Epygi Quadro is preventing you from changing the language from English to French if my translator has worked correctly.

Regards

Kevin

~~~~~~~~~~~~

~Il est possible que le Epygi Quadro vous empêche de changer la langue de l'anglais au français si mon traducteur a travaillé correctement.

Observe

Kevin

Default Thank you

Yes your translator has correctly worked and I really appreciate you took time to traduct this...Thank you very much !!!

Is there anyway I can change this in the Quadro ?

You should be able to set the language from the Epygi, and the time zone etc , so that when you configure your handsets from the Epygi auto configuration that it should transfer the details of your region and other demographic specific information to the handset. This might require you to reset the telephone in order for it to pick up the correct time zone and language beore it will work correctly.

Regards,

Kevin

~~~

Vous devriez être capable de définir la langue de la Epygi, et le fuseau horaire, etc, de sorte que lorsque vous configurez vos appareils à partir de la configuration automatique Epygi qu'il devrait transférer les détails de votre région, et démographiques, des informations spécifiques à l'appareil. Cela pourrait vous demander de réinitialiser le téléphone pour qu'il puisse aller chercher le bon fuseau horaire et la langue beore il fonctionne correctement.

Observe,

Kevin

Epygi is working with Polycom on getting all of the features to work plug and play with the Polycom phones. Currently, the French language pack is not supported with the Polycom phones. However, Polycom should have a french language pack. Please let me know if you would like me to put you in contact with a Polycom rep that can help you with these issues. Thank you for your patience as we work on developing this partnership.

Thanks so much,

Kelly Carden

North American Sales Representative
    Epygi Technologies
    kelly.carden@epygi.com
    Office 972.692.1166 x25
    SIP 20525@sip.epygi.com

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)